Innovatív B2B szolgáltatásokat közvetítünk vállalkozók számára  

CSATLAKOZZ HOZZÁNK KÖTELEZETTSÉGEK NÉLKÜL 

...és izgalmas kopogtató termékeket kapsz,
amelyek félmilliós többlet bevételét is generálhatnak számodra.

Dolgozz a meglévő ügyfélköröddel...

Mutasd meg a vállalkozók számára a szolgáltatásainkat és garantáltan sokan érdeklődni fognak, mert egyre több izgalmas lehetőséget közvetítesz számukra.


A tevékenységünk végtelenül egyszerű - néhány jól célzott kérdés után megmutatjuk az érdeklődőnek a lehetőséget, és ha tetszik neki, akkor összekapcsoljuk a szolgáltatóval. Katalizáljuk az eredményt, majd leszámlázzuk a közvetítői jutalékot.



Csatlakozz hozzánk! Csak nyerhetsz!

Milyen szolgáltatásokról van szó?

A szolgáltatások köre folyamatosan  bővül - minden olyan szolgáltatást megvizsgálunk, ami valamiért szexi, azaz érdekli a vállalkozókat és 100%-ban legálisan, megbízható háttérrel működik.

Vállalkozz itthon Ausztriából...
(Osztrák Egyéni Vállalkozás alapítása)

Partnerünk Egyéni Vállalkozások alapításával, székhelyszolgáltatással és könyveléssel foglalkozik Ausztriában...

Érj el legalább 500.000 olvasót...
("Jóárúsított" PR szolgáltatás csomagok kisvállalkozóknak) 

Partnerünk online PR szolgáltatás biztosításával foglalkozik - 2.400 média kapcsolattal, profi újságíró csapattal és 100% garanciával...

Kerülj a keresési listák élére...
(Kérj értékelést 1  érintéssel)

Partnerünk NFC technológiás kártyáival a vásárlók 1 perc alatt értékelhetik az offline vállalkozást, bármelyik social platformodon (Google, Booking, stb...).

Válj sokkal tudatosabb vállalkozóvá...
(Vállalkozásfejlesztés és kapcsolatépítés)

Partnerünk üzleti közösséget épít Budapesten, ahol a koncepció egyszerű: gyakorlati vállalkozásfejlesztés és hatékony kapcsolatépítés folyik heti rendszerességgel.

Hogyan támogatjuk a közvetítő partnereinket?

Dedikált értékesítési oldalt biztosítunk minden szolgáltatásunkhoz...

A partnerünknek csak az érdeklődést kell felkelteniük, és elküldeni a saját értékesítési oldalukat az ügyfeleik részére. Az oldalak professzionális felépítése biztosítja az érdeklődést...

Varga Dorka

weboldal készítő 

Profi értékesítési folyamatot építünk fel, ami hatékonyan konvertál...

A partnerünk a potenciális érdeklődőket szállítja, mi pedig végig vezetjük azokat azon az értékesítési folyamaton, ami a legmagasabb vásárlói konverziót generálja számukra (közösen)...

Varga István

értékesítési specialista

Folyamatosan bővítjük izgalmas szolgáltatásokkal a portfoliónkat... 

A partnerünk 2-300 vállalkozó ügyféllel stabilan 6-7 számjegyű bevételt képes generálni, és közben nem kell új ügyfeleket felhajtania, mert a megújuló portfolió garantálja a folyamatos forgalmat...

Varga István

értékesítési specialista

Show them what’s in The Course

Let your visitor know how many modules there are and what each one is about.

1

Module 1: Title Of Module Here

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own.

2

Module 2: Title Of Module Here

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own.

3

Module 3: Title Of Module Here

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own.

4

Module 4: Title Of Module Here

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own.

About the Course Teacher

Jane Doe

Write this section in third-person, meaning you should not use the words ‘I’ or ‘We’ or ‘Me’. Instead, talk about the author objectively using 'he' or 'she' even if you are the author! It’s time to show off your achievements and prove why you are the right person to be writing this topic.


But just after you’ve talked yourself up, make sure you end on a friendly note. You don’t want to sound intimidating, you want to sound knowledgeable and friendly.

Here’s what people are saying about the Course Instructor

This paragraph is optional, but you might want to use it to introduce your testimonials. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our article on the secret to getting raving testimonials for your online course.

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Julie Foucher

Blogger

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Tobias Hardy

Marketeer

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Anna Forbes

Designer

Subheadline about why your Course is Valuable

This section is all about price anchoring. In a moment, your visitor will be seeing the price of your online course, so you want to begin talking about the value of your course in this section so that when they finally see the price, they feel that it is reasonable.


This section is not required, but it is common on Sales Pages for online courses, especially if they are highly priced.


If you do want to include this section, help the visitor by explaining how the alternate solutions to their problems can cost much, much more than your course. 

Perhaps you want to tell them what it costs to get this equivalent level of teaching at university. Or perhaps you’ll tell them how much it would cost to get private coaching from you for a few hours.


This section works best if you directly list monetary numbers, such as $5000. Anyone skimming the page will immediately stop when they see a dollar sign and read the text around it. When they realise this is not the course price, they’ll keep scrolling until they do find the course price.

Pricing Plan

REGULAR COURSE

One sentence summary of what they get

$

247

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • List Element
ADVANCED COURSE

One sentence summary of what they get

$

347

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 Minute Private Coaching Call
regular course

One sentence summary of what they get

$

99

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • List Element
advanced course

One sentence summary of what they get

$

127

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 Minute Private Coaching Call

100%

MONEY BACK

GUARANTEE

100% Satisfaction Guarantee for 30-Days

It has been proven time and time again that offering a satisfaction guarantee or refund policy increases sales. And not just by a little bit. It makes a noticeable difference to conversions.


This section is important. Right after you’ve introduced the price of your online course, you need to do everything you can to alleviate purchase anxiety. As soon as a visitor sees the price, they will start to think of all the reasons why they shouldn’t buy. That’s why it’s important to have your refund policy immediately after the first time your price is mentioned.

Don’t wait! Look at what past students have to say about this Course

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Julie Foucher

Blogger

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Tobias Hardy

Marketeer

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Anna Forbes

Designer

FAQ:

Frequently Asked Questions 

What are the most common questions about your course?

Can You Put Example Questions Here?

Can You Put Example Questions Here?

What are the most common questions about your course?

Can You Put Example Questions Here?

Can You Put Example Questions Here?